lørdag 17. januar 2015

Bagamoyo

Ettersom vi er helt ferdige på universitetet med forelesninger og alt hadde vi dagen i går fri! Derfor tok vi turen til Bagamoyo. En by ca to timer nord for Dar es Salaam. Der var vi blant annet innom et slangemuseum, eller hva kaller man det? Vi fikk se litt forskjellige slanger, noen mer giftige enn andre. Der finnes det også en stone town som ble bygget av tyskerne på 1800-tallet.  







I dag reiser jeg til en liten by sør for Dar es Salaam som heter Kilwa Masoko. Der skal jeg møte en organisasjon og besøke et av prosjetene deres. Det var vært en ganske myk start her i Dar, med hele gjengen samlet i en uke og masse hjelp fra universitetet, men nå starter alvoret. Nå er jeg på egenhånd. Litt skummelt, men mest spennende. Vet ikke helt hvor lenge jeg blir der, men jeg tar det litt som det kommer. Herregud nå begynner det. 

1 kommentar:

  1. Gud så spennende! Håper du har noen kontaktpersoner der som kan veilede/hjelpe deg? =) Stoooor klem!!

    SvarSlett