onsdag 5. mars 2014

I have a dream...

Denne helgen har jeg vært syk så har ikke mye å fortelle i grunn. Tilbragte søndag i sengen med en kald klut på pannen. Ikke noe alvorlig, men nok til at jeg ikke har orket å gjøre så mye skolearbeid (tynne sko+regn+kjølige kvelder=ingen god kombo). Det har "heldigvis" vært streik igjen (renholderne denne gangen) så tirsdagens forelesning ble avlyst, så da slapp jeg fravær. Hadde som mål å starte på fire av fem essays innen helgen, men tviler på at det kommer til å skje. I helgen skal jeg nemlig til Brighton! Fant billige bussbilletter, og det er bare to timer unna, så det blir en liten helgetur. Gleder meg kjempemasse! Skal bli gøy å se litt mer av landet, og ikke minst havet!!! Tror det blir deilig med en rolig helg med kaféturer, museumsbesøk og litt shopping. Litt godt å ha noe å jobbe frem mot:) 

PS. Jeg TRENGER et slikt skilt på kjøkkenet! 
I have a dream that one day the dishes will be done not by those who need them but by those that have created them.

Amen!

2 kommentarer:

  1. Dumt å høre at du har vært syk vennen, men bra å høre at du tar deg fri til en helgetur! Gleder meg til å høre hva du har gjort senere! =D

    ellers er jeg helt enig i det skiltet der. Skulle så hatt noe sånt på mitt kjøkken også! Altså når du etterlater skjærefjelen kun skylt med masse kyllingrester på i tørkestativet til neste gang du skal bruke den, så blir andre litt irriterte...

    SvarSlett