torsdag 27. mars 2014

Brown hair don't care

Nytt hår! Eller farge ihvertfall. Endelig.

Og jeg må vaske speilet mitt ser jeg.

Nå har plutselig vinteren kommet til London, og det var på igjen med ullgenser og støvletter. Alle var så klare for vår og sommer nå, så håper ikke det varer lenge. Jeg har ikke vært så flink til å gjøre det jeg skal denne uken. Det jeg derimot ER veldig flink til er å ta kafépauser og lunsj med venninner og surre bort dagene på alt og ingen ting fremfor å skrive. MEN en venninne og jeg har bestilt oss billetter nordover neste uke, og det gleder jeg meg kjempemasse til. Skal bli spennende å se mer av landet og besøke noen nye byer. Så da MÅ jeg stå på frem til da, ellers sliter jeg.

1 kommentar:

  1. Den fargen kledde deg så sykt! =D Kjempe fint! =D

    Og når man er på utveksling er jo litt av poenget at man skal være på café med venniner, og oppdage byen, og landet, ikke bare lesesalen ;)

    Gleder meg til å høre om turen nordover! =D

    SvarSlett