torsdag 20. mars 2014

First day of spring

På søndag var det så fint vær at vi lagde til piknik i parken og nøt ettermiddagsolen.


Nå er det vel egentlig ferie allerede. Hadde egentlig forelesning i morgen, men den ble avlyst på grunn av .. wait for it ... streik! Renholderne igjen. De lager picket line (noen som har et norsk ord for dette?) utenfor alle inngangene og står og roper og danser og lager skikkelig leven og ingen tør å gå inn. Så da blir det litt hjemmejobbing i morgen, hvis jeg klarer å konsentrere meg. Har levert første essay idag! One down, four to go!

Jeg har endelig fått eksamensdatoene. 3 juni har jeg siste eksamen, så det betyr at jeg har lang tid å lese på, og det trenger jeg virkelig. Pluss at det er deilig å vite at jeg forsatt har over 2 mnd igjen i London 

1 kommentar:

  1. Ser hærlig ut!

    Her hadde vi nydelig påskevær, men "first day of spring" thursday 20th of March, kom det jaggu-meg fullt med snø igjen og minus grader. Så nå er det sol og minus 15 igjen :-p

    SvarSlett