søndag 23. mars 2014

unlimited

Denne helgen har vært så bra! En perfekt start på midterm. Har koblet skikkelig av og er nå klar for en mnd med skriving og jobbing. Jeg hadde besøk av to bestevenner hjemmefra, og vi har cruisa rundt, ledd og kost oss.

Lørdag var vi på Tate Modern, et museum med moderne kunst. Mye rart der og vi analyserte kunstverk mens vi savnet tiden (eller kanskje ikke?) på formgivning da vi måtte på museum og tegne titalls skisser til krampa tok oss. Gode tider. Etter sushi-lunsj ble det shopping i Oxford Street. Sammen med ca 3 millioner andre mennesker.

hihi Karen, tenkte på deg her!
På kvelden dro vi på musikal og så Wicked. Den er virkelig fantastisk bra! Jeg så den for tredje gang, og jeg tror jeg aldri kommer til å gå lei. Det eneste vi ville da den var ferdig var å sitte og vente på neste visning.
Søndag startet vi dagen med frokost på Starbucks, og dro til Kensington for å shoppe enda litt mer. Der tok vi turen innom Whole Foods, favoritt matbutikk. Masse økologisk og fair trade-mat, just the way I like it! Så spiste vi lunsj på en italiensk restaurant med fantastisk pasta.

Nå blir det knekkebrød til middag en stund fremover, men jeg har hatt det så fint at det er verdt det.
Takk for en superfin helg ♥

1 kommentar:

  1. Høres ut som du har hatt en helt perfekt helg! Lykke til med all jobbingen framover og så gleder jeg meg til skype-date med deg snart =)

    Og var det den Canadiske ambassaden dere gikk forbi? =)

    SvarSlett