lørdag 15. mars 2014

Sunshine

Det er dager som dette når sola skinner og himmelen er blå og vinden blåser varmt at det eneste jeg vil er å vandre Londons gater uten en bekymring. Isteden har jeg sittet på biblioteket og jobbet med et essay. Mitt første essay som skal inn om under en uke og jeg er litt sånn ... har ikke peiling på hva jeg driver med. Men det hjalp at en venninne og jeg tok lunsjen ute i solsteiken. Tenk, nå er det bare en uke igjen av term to. Litt deilig og litt skummelt. Deilig fordi jeg merker at forelesninger og tutorials tar på, men skummelt fordi jeg føler at eksamen og slutten nærmer seg og jeg er ikke klar for noen av delene. (Det hørtes litt dramatisk ut, "slutten nærmer seg", jeg mener selvsagt slutten på semesteret.) Neste helg begynner midterm, pluss at jeg får Norgesbesøk så skal bruke det som motivasjon til å jobbe hardt de siste dagene. Da blir det shopping, musikal og sushi med de beste<3


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar