onsdag 12. mars 2014

Brighton

Jeg hadde en veldig fin tur til Brighton. Var så deilig å reise ut av London, komme seg vekk fra biblioteket og essayskriving og bare fokusere på å utforske en ny by. Brighton er en veldig fin by, litt sommerby kanskje. Den ligger ved havet og har en veldig fin pier og laaang strand som jeg kunne tenke meg å dra tilbake til en gang i sommer. 

Lørdagen brukte jeg til å utforske byen litt. Kjøpte tidenes største porsjon Fish and Chips og spiste på piren.
West Pier som brant i 2003
Mett er bare forbokstaven
Jeg bodde på et koselig hostel som luktet gammelt loft
Søndag var jeg en tur på museum. Fant også mange bra butikker så det ble litt shopping. På kvelden dro jeg på kino og så Gravity.

Mandag tok jeg det helt med ro (enda mer enn lørdag og søndag hvis det er mulig). Jeg spiste en crêpe med banan og krem på piren mens jeg så på surferne. Så satte jeg meg i parken og solte meg til lyden av måkeskrik mens jeg ventet på at bussen skulle kjøre.

Brighton, I'll be back! 

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar