torsdag 27. februar 2014

spring

Et like sikkert vårtegn som russ og hestehov er hvite converse på føttene mine. Skal innrømme at det blir litt i det kaldeste laget med vårjakke om kveldene, men på dagen når sola skinner og himmelen er blå er det såå deilig!


I am Sam sountracket er vårmusikk for meg. 

Nå sitter jeg og ser på kart og bussbilletter. Har veldig lyst til å reise et sted snart. Når jeg bruker fem timer på å lese en artikkel og det eneste jeg sitter igjen med når jeg er ferdig er irritasjon over at forfatteren bruker betegnelsen Skandinavia feil. DA vet jeg at jeg trenger litt tid vekk fra PC-skjermen og biblioteket. Så jeg planlegger en liten helgetur et sted. Har regnet ut at jeg skal skrive 5 essay tilsvarende 18000 (!!) ord i løpet av de neste to mnd, så jeg er ikke akkurat avslappet, men har funnet ut at jeg bare må ta meg tid. Har lyst til å oppleve litt mens jeg er her, ikke bare gjøre skolearbeid, ellers kommer jeg til å angre i ettertid. 2-3 dager borte fra lesesalen tror jeg karakterene mine skal overleve. Håper jeg.

1 kommentar:

  1. Hei du!
    Morsomt å lese hvordan våren nå kommer til deg når det de siste dagene var vært skikkelig kaldt her :-p

    Helt enig, deg med hvitte converse og I am sam er vår=)

    Og med tanke på tur; unn deg det!!! Karakterene dine klarer seg og du kommer til å få masse krefter av det. Pluss at det er motivasjon til å være flink når man holder på! =) Kos deg!

    SvarSlett