tirsdag 11. februar 2014

Readning week

Reading week fikk en heller dårlig start. Mandag morgen begynte med at jeg forsov meg, noe som begynner å bli en svært dårlig uvane. Da jeg endelig kom meg på skolen kl 10, var det streik. IGJEN.  Han bare "vi streiker til kl 11." Og jeg bare NÅ HOLDER DET. Da så jeg ingen annen løsning enn å sette meg på Starbucks med en caramel latte for å slå ihjel en time. Det er lærerne som streiker, det har garantert noe med penger å gjøre, og de kan ikke nekte oss å gå inn på skolen, men det er visst veldig sett ned på. Merker jeg blir litt sånn... aaaaarghh... har ikke tid til dette...... må.. LESE....

Når jeg ikke har lest har jeg fulgt med på OL og kranglet litt med Lånekassen. Jeg ser OL direkte på BBC. Britenes kallenavn på Marit Bjørgen er "golden girl", "Iron lady" og de syns hun er "a frightening sight". Heehee.

Ellers har jeg kjøpt meg denne snerte saken. En Water Bobble! Det var på høy tid for springvannet her smaker gammelt bassengvann. Den har karbon-filter, som filtrerer vannet så det smaker nesten som i Norge. Og så er den rosa.

Current obsession: Veggie crisps med hummus. (En enorm forbedring fra forrige obsession som var Ben and Jerrys chocolate fudge brownie) 


 Til helgen får jeg Norgesbesøk. Gleder meg VILT!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar