torsdag 20. februar 2014

Back to reality

Jeg hadde en ganske rolig leseuke. Brukte den til å lese. I helgen fikk jeg besøk av favorittsøstern min som hadde med seg snop fra Norge.
Skal vi vedde på hvor lenge dette varer? Jeg vedder 2 dager.
Tok meg en dag lesefri for å se på OL og gå på musikal. Vi så Phantom of the Opera som var helt fenomenal. Note to self: gå oftere på musikal. Vi spiste amerikansk hamburgermiddag med milkshake til og trillet hjem. Nå er det pån igjen med forelesninger. Idag på en av mine turer frem og tilbake mellom forelesninger spanderte jeg kaffe på meg selv. Da lagde han kjekke baristaen på kafeen en katt i latten min. Det gjorde dagen min. 
(Den hadde to ører før jeg skumpet koppen) 

3 kommentarer:

  1. Awesome! Det gjør de ikke med kaffen her :-/ :p

    SvarSlett
  2. Hvor kjekk snakker vi her? Han var sykt flink med kaffen ihvertfall!

    SvarSlett
    Svar
    1. Høy og mørk, veldig kjekk;) Men så er alle som lager dyrefigurer i kaffen min kjekkaser i mine øyne:)

      Slett