mandag 3. februar 2014

I wear your granddad's clothes

Noen bilder fra Chinatown. 




Så. Sykt. Mange mennesker. Vet ikke helt hva jeg hadde forventet, men det var ihvertfall umulig å finne et sted å spise. Endte opp på et annet sted og spiste på en vietnamesisk restaurant isteden. Close enough.. 



Idag var jeg og en venninne på thrift shopping! De hadde posesalg, fyll en pose med klær til 10pund. Så da ble det litt "nytt" på meg. Bl.a. en rosa kasjmirgenser og en topp som er tatt rett ut av en 80-tallsfilm. 


Nå er jeg klar (ikke egentlig) for en ny skoleuke! Dette er siste uken med skole før reading week! Tror det blir deilig med litt fri, selv om jeg må lese mye. Skulle egentlig lese masse idag, for mandag er jo lesedagen min. Men café og shopping har en slags kraft over meg - jeg klarer ikke motstå! Velvel, ny sjans i morgen. 

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar