søndag 23. februar 2014

the trouble is you think you have time

Idag stod jeg opp ganske tidlig for å se på ski, men det var jo helt bortkastet. Når været er grått og man er i søndagsmodus, hva er vel bedre enn å bruke dagen på museum med fine venner. Så vi tok turen til Victoria & Albert, et kjempefint kunstmuseum med masse utstillinger fra mange deler av verden. Jeg må bli flinkere til å gå mer på museum.



Så dro vi til Holland Park. Kjempefint område, med utrolig flotte hus! Nå er det egentlig begynt å bli litt vår. Det er lengre lyst, varmere i lufta og vårblomstene har begynt å titte opp. Skal bli godt å bytte til lettere klær og sko.


Vips var helgen over og en ny uke starter i morgen. Tiden kan godt gå litt saktere syns jeg. Føler meg som en 80-åring når jeg klager over at tiden flyr avgårde, men den gjør faktisk det. Hater følelsen av at reisen er over før den egentlig har begynt. Plutselig er det mid-term og så begynner term 3, og så er det eksamen og så er utvekslingeventyret mitt over. Henger ikke helt med i svingene her, jeg. Men heldigvis blir det mer besøk fra Norge, kaféturer og byturer innen den tid. Og forhåpentligvis litt reising og mange nye venner å møte først.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar