lørdag 1. februar 2014

TGIF

Livstegn

Alt for mye å gjøre på skolen, alt for mye jeg ikke forstår og en hel by jeg har lyst til å utforske. Forrige helg tok vi turen til Brick Lane Market. Londons hipster-område med masse vintagebutikker og matmarkeder. Utrolig spennende sted som jeg absolutt skal tilbake til.

Det var kjempemange boder som solgte mat fra hele verden. Dette er hovedgrunnen til at vi skal tilbake - for å prøve maten fra ALLE bodene!! Gode og runde skal vi bli.


PAPPA!!!

Jeg kjørte safe med Beijing streetfood


LISE!!!
 Fant dette søte skiltet i ostedisken på matbutikken.

Jeg beklager udelikat bilde men hallo. HALLO! Hvis du absolutt MÅ kutte grønnsakene dine RETT PÅ kjøkkenbenken, så er det MINSTE du kan gjøre og TØRKE sølet opp etter deg og ikke la det ligge å slenge i dagevis. Noen mennesker.. i can't even.. 

På mandag møtte jeg Mona (fra Ghana), noe som var utrolig koselig. Er jo nesten to år siden sist vi så hverandre så da ble det mye catching up, og ikke minst mimring tilbake til våre Afrikaopplevelser. 

Lørdag har jeg store leseplaner, og på søndag skal vi til Chinatown å feire nyttår!! Er visst kjempeopplegg så det gleder jeg meg til. 

Tjallabais

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar