mandag 20. januar 2014

Tourist day

I helgen har vi vært litt turister. På søndag startet vi dagen i Hyde Park hvor vi hilste på ekornene og svanene. Var så deilig å gå på gress, haha!




Deretter gikk vi til Buckingham Palace.




Så ruslet vi mot Westminster Abbey mens vi tittet på alle fuglene i parken.







Jeg ELSKER denne byen. Den er fin, masse spennende å se og gjøre, den er stor og travel uten at det blir slitsomt og innestengt, og det er alltid nye gater og kafeer å oppdage. Og så snakker de veldig fint da:)))


Ellers har jeg ikke gjort mye annet spennende enn å lese og vaske klær. (Koster 30 kroner for en vask! Det er jo søren meg kriminelt!) Idag har jeg vært på skolen og lest, og så dro jeg til Oxford street for å handle litt krimskrams. Har ikke helt omstilt hodet mitt til pund enda. Det føles litt som om jeg betaler med monopolpenger og jeg glemmer/fortrenger at bankkontoen min er ekte og ikke ubegrenset. 5 pund høres liksom ikke så mye ut, men når man skal gange alt med 10 så blir det faktisk en del til slutt ... Nå er det sent så jeg må hoppe i seng! Jeg klarer IKKE så stå opp for tiden. Noe som er litt rart for jeg legger meg ganske tidlig og sengen er faktisk ikke spesielt god. I morgen SKAL jeg sitte klar på biblioteket kl 08.00! Nå har jeg sagt det så nå må jeg gjøre det.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar