fredag 17. januar 2014

The skeletal system

Hæi blåggen

Jeg lever altså. Har brukt mye tid på skole denne uken, det føles fortsatt litt stressende og overveldende, men satser på at det går seg til når jeg kommer inn i gode rutiner. Ekstremt mye å gjøre på skolen og kun etter bare to uker føler jeg at jeg ligger etter. Og har på følelsen at det er sånn det kommer til å være resten av semesteret. Har fire fag som alle har så lange leselister at jeg nesten ikke skjønner hvordan det er fysisk mulig å skulle komme seg gjennom alt. Vi har heldigvis en leseuke i februar som sikkert blir brukt til å ta igjen pensum. Vi slipper også heldigvis å kjøpe bøker, og det er veldig deilig. Var redd jeg måtte bruke noen tusen på bøker, slik det er i Norge, men her er visst ikke det vanlig i det hele tatt. Vi låner på biblioteket, eller så legger læreren ut på nettet. Da kan jeg bruke noen tusen på klær i stedet. Har fått timeplanen i orden også. Hvert fag har en eller to timers forelesning, og en times seminar. Onsdager blir ukens trimmedag. Da har jeg først to timer forelesning på skolen, deretter to timers seminar i et annen bygg som er rett ved der jeg bor. Så rusler jeg tilbake til skolen igjen for en times seminar, før jeg kl fem går hjem igjen. Mye frem og tilbake, men det gjør opp for alle spannene med Ben and Jerry's jeg spiser. Fatty.

Bortkommen på biblioteket. Jeg elsker biblioteket! 

Her om dagen så jeg en REV på campus! Midt i byen! Skvatt skikkelig og bare stod og glante. Glemte å spørre hva den sier... Brannalarmen har også blitt testet. Kl 11 på kvelden. I pysj.. uten sko. Det var gøy.


Syns denne plakaten var så ufattelig kul at jeg bare måtte ha den. Hybelen min begynner å bli riktig så koselig, kanskje hvis jeg gidder å rydde så kan jeg lage en room tour.

Helgen går nok til lesing, og forhåpentligvis litt mer utforskning av byen.

Xx.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar