søndag 12. januar 2014

Covent Garden og Portobello Market

På lørdag var vi en liten gjeng som møttes på Covent Garden for å titte litt. Etter det dro vi til Portobello Road Market, et kjempestort antikkmarked med masse boder og butikker som selger masse fint. Man finner egentlig alt der. Klær, bøker, smykker, mat og bilder.

(Beklager ipodbilder)



Skulle gjerne hatt noen tusen pund å bruke på fine tekopper. Noen var 200 år gamle, ble vi fortalt, og ett av settene med kopper og kanne kostet 3000 pund (!), men herregud såå fine! 



På kvelden dro vi på kino og så the Railway Man. Den anbefales!

Idag har jeg vært en tur på biblioteket på skolen for å låne noen bøker, så nå blir det Afrikas økonomiske historie på sengekanten i kveld. GIGANTISK bibliotek! Jeg er alvorlig redd for at jeg skal gå meg vill inni der og aldri finne veien ut.

I morgen er det ny skoleuke. Har fått meg fag, men har ingen på mandager så da er mandag min planlagte lesedag. Tjohei!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar