mandag 2. mars 2015

Sushi fix

Det er bare en ting å gjøre når man finner noen som er like sushi-frelst som en selv: Google etter byens beste sushirestaurant, sette seg i bajajen (tuk tuk, rickshaw) og risikere livet for å komme frem, stappe trynet fullt av sushi og fritert calamari og så prate om hvor ufattelig godt det er etterpå. Det var det vi gjorde i går. To mnd siden sist. Nå vet jeg hvordan abstienser føles ut.




På Coco Beach var det en mann som gikk rundt og solgte biter av innsiden av kokosnøttreet. Jeg syns det var godt, selv om det egentlig ikke smakte så mye.



Til alle som har gått rundt og lurt på hvordan kokosnøttpalmer ser ut på innsiden. Værsågod.



Jeg hadde siste møte med en organisasjon i dag og anser meg selv ferdig med den delen av feltarbeidet. Nå er det en feltrapport som skal skrives, og det er neimen ikke lett. Vi har gjort om suiten min til kontor for her er det nett og AC, men egentlig sitter vi bare og prokastinerer om kapp. Hei, feriemodus. Dette går aldri bra.

I morgen stikker vi en tur til Bagamoyo.

1 kommentar:

  1. NAM! Sushi! Tror jeg må spise det selv en dag. Altfor lenge siden sist nå!!!

    Ellers driver alle litt med prokastinering om dagen, så du får til en sluttrapport vet du ;)
    Kos deg ellers med feriemoduset!

    SvarSlett