søndag 22. mars 2015

Stone Town

Zanzibar tok oss imot med pøsende regn. Hele Stone Town virker bare som en veldig stor labyrint av trange smug, fullt av hoteller og turister. De to siste dagene har vi vandret rundt og handlet mye mer enn vi har plass og vekt til så jeg merker jeg gleder meg (ikke) til å skulle pakke sekken igjen. Vi har vært på et museum som var en tilfeldig samling av ulike ting fra Zanzibar og innom et gammelt fort. I kveld har vi vært på et nattmarked med mye spennende mat. I morgen reiser vi nordover på leting etter sola. Vi har bestilt sol og strand de siste to ukene i Tanzania, men det virker som om værgudene vil det annerledes. Jeg risikerer å komme hjem hvitere enn da jeg dro (etter å ha dekket meg til i to og en halv måned). Ønsk oss lykke til!












Hele byen er full av pusekatter og jeg planlegger å ta med alle hjem. 

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar