fredag 20. februar 2015

En liten update!

Endelig skjer det noe her! Jeg har fått kontakt med en organisasjon og funnet noen som kan hjelpe meg, så nå har det blitt litt fart i sakene. Mandag skal jeg til en ny landsby hvor de har prosjekt og i begynnelsen av mars skal jeg til kontoret deres i Dar på besøk. Planen er å reise til Dar på torsdag og dere aner ikke hvor mye jeg gleder meg. Så da blir det litt mer oppgavejobbing og skriving før jeg tar feire. Rundt 10. mars reiser to av oss nordover for å møte tredjemann i Arusha hvor planen foreløpig er safari. Deretter går turen sørover igjen og til Zanzibar hvor vi skal møte resten av gjengen og nyte strandlivet de gjenstående ukene. Deretter er det hjemreise, men det vil jeg ikke tenke på akkurat nå. Nå skal jeg stå på de neste ukene før jeg tar en etterlengtet ferie. Weee! 

1 kommentar:

  1. Så flink du er Heidi! Bra du står på for ditt!

    Nå er det bare å jobbe og være flink og så får du snart en velfortjent ferie! =D Stooor klem! =D

    SvarSlett