søndag 1. juni 2014

Your mother warned you there'd be days like these

På tide å gi litt lyd. Jeg sitter for øyeblikket med et spann Ben&Jerrys for det syns jeg at jeg fortjener nå. Nå er jeg SÅ lei av biblioteket. Av en eller annen grunn klarer jeg alltid å sette meg ved siden av de som puster høyest, nynner til musikken sin eller tramper med føttene så hele etasjen rister. Men i morgen er det faktisk min siste dag der inne for jeg har siste eksamen på tirsdag. Jeg har en vond følelse av at jeg kommer til og stryke så det synger, men prøver å holde motet oppe. Skjønner ikke helt hvor hodet mitt har vært dette semesteret for akkurat nå er det absolutt ingen ting av pensum som gir mening for meg. Jeg har heldigvis fine venner som roer meg med pep talks og oppmuntrende ord før angsten tar meg og jeg ligger i fosterstilling på gulvet. Aaah det skal bli så godt å bli ferdig.

Sushi-lunsj i lesepausen er aldri feil.
Siste innspurt! Jeg klarer det jeg klarer det jeg klarer det jeg klarer det!!

2 kommentarer: