mandag 26. mai 2014

Stop and smell the roses

Selv om jeg merker at jeg gruer meg veldig til eksamen, og er så stresset over alt jeg må rekke å lese og lære meg, så prøver jeg å stoppe opp og nyte det litt også. For jeg vet at jeg kommer til å savne dette så utrolig mye. Jada, jeg kan dra tilbake til London, men jeg kommer ikke til å være SOAS-student og være med de samme menneskene igjen, det kommer aldri til å bli det samme. Det er noen som reiser hjem ganske raskt etter eksamen, så vi prøver enn så lenge å fylle dagene med lunsjpauser, cafébesøk og engasjerte samtaler om utviklingproblematikk og fremtidplaner. Syns vi er flinke til det ♥ 

Jeg har litt av hvert av bilder jeg ikke har delt, så tenkte å legge ut noen. Vi tok en tur til Regents Park for en stund tilbake. Jeg fatter ikke at jeg ikke har vært der før!! En utrolig fin park! 



Solnedgangen fra Primrose Hill 
Denne Kina-restauranten er jeg overbevist om at var hjemsøkt. De andre bare mente at jeg hadde sittet for lenge på biblioteket og trengte å komme meg i seng...
Hare Krishna står utenfor SOAS hver dag i lunsjen og deler ut gratis vegetarmat. Ser ikke superdelikat ut, men smakte veldig godt. 
Bursdagspiknikk for Lucie. 

2 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne til den første parken! Regents Park. Særlig med blomster og solnedgang!

    Kos deg med tiden og lykke til på eksamen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi må ha piknik i Regents Park!!:)
      Tusen takk og i like måte!:)

      Slett