onsdag 14. mai 2014

St George's Gardens

Noen ganger prøver jeg å ta litt andre veier til skolen bare for å se litt andre områder. Idag var jeg i en fin park som heter St George's Gardens. Dette var en gravplass i over hundre år på 1700 og 1800-tallet og var faktisk blant de aller første gravplassene lagt vekke fra en kirke. Det står fortsatt igjen mange gamle gravstøtter. Hadde med kameraet idag, så tok litt bilder.


På lørdag er det bare 4 uker til jeg reiser hjem til Norge. HÆ?? Jeg kom jo igår! Akkurat nå føler jeg meg ikke helt klar for å forlate London. Mulig det endrer seg i løpet av de siste ukene, men mest sannsynlig blir jeg aldri klar. Har litt tid etter eksamen til å bare slappe av og nyte London. Får også besøk den siste uken, og det gleder jeg meg kjempemasse til.

2 kommentarer:

  1. Misunnelig på at du får oppleve våren i London! Ser kjempe idyllisk ut! =D

    Og jeg gleder meg veldig til å komme å se store deler av det med deg!

    Lykke til så lenge! =D

    SvarSlett
    Svar
    1. Gleder meg til å vise deg rundt:)

      Slett