torsdag 8. mai 2014

Bilder fra helgen

Her kommer det noen bilder fra helgen. Jeg hadde storfint Norgesbesøk og det var herlig å bli påspandert både frokost og middag:)

Obligatorisk tur til Chinatown

Tower Bridge

Utsikten fra Tower Bridge
Vi var på Borough market, et digert matmarked med masse digg. 



Vi var også i Camden Lock, et annet kjempestort marked med alt mulig. 
Jeg må nok tilbake hit å kjøpe meg en porsjon octopus:))) 



 Vi var også på musical.

Billy Elliot var utrolig bra! Helt fantastisk, anbefaler den virkelig. Skjønte ikke helt alt de sa i begynnelsen pga dialekten, haha, men musikken og dansingen blew my mind! 

Fant ut at jeg ikke kan bo et halvt år i England og aldri ha vært på afternoon tea. Men nå kan jeg krysse det av listen også.
Smakte nyydelig!

Nå er jeg tilbake på biblioteket hvor jeg prøver desperat å banke inn litt eksamensstoff i hodet mitt. Jeg kjenner ikke helt på eksamensnervene enda, siden det er så lenge til min første eksamen. Men jeg vet at snart slår panikken og stresset inn for fullt. Oh joy. Jeg skriver igjen hvis det skjer noe spennende! xx

4 kommentarer:

  1. Mine to favorittmarkeder! Jeg så i avisen at "Miss Saigon" skal settes opp igjen. Den må du få med deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tips! Satser på å få sett noen flere musikaler før jeg drar hjem:)

      Slett
  2. Jeg vil gjerne på Borough market! =D Og ha afternoon tee! =D

    SvarSlett