lørdag 17. mai 2014

GRATULERER MED DAGEN

Idag skulle jeg kanskje ønske at jeg var hjemme i Norge i bunaden min så jeg kunne vært med å feire jubileet! Men alternativet er ikke så verst. Vi skal nok feire skikkelig her i London også! Tror det blir spennende å feire 17. mai i et annet land. Ny kjole har jeg også kjøpt så dette blir bra. Dagen begynner med felles frokost i regi av Nordic Society på SOAS, og fortsetter i Southwark Park hvor Sjømannskirken og UD har svært 17. mai-opplegg. Og ut å spise en bedre middag på kvelden.


Håper alle har en knallfin dag! 17. mai-klem fra Heidi ♥ 

3x3 HURRA!

1 kommentar:

  1. Gratulerer så mye med dagen, på etterskudd, og ser ut som du hadde et supert opplegg du også.
    Når man er på reise i sånne storbyer tror jeg det er en fin opplevelse å oppleve 17.mai der =)

    SvarSlett