onsdag 4. juni 2014

May our hearts be full like our drinks tonight

Siste eksamen er fullført, semesteret mitt er slutt og jeg prøver å vende meg til tanken om at jeg ikke lenger er SOAS-student. Lettelsen over å være ferdig med eksamen blader seg med tristheten over at jeg snart må forlate alt og alle som jeg har blitt så glad i her. Utvekslingseventyret mitt er over og om ikke lenge skal jeg tilbake til mitt norske liv og fortsette studiene som før, uten London og alt som hører med. Jeg har ikke helt klart å innse det enda.

Selv om jeg gleder meg til å komme tilbake til Sørlandet til høsten og møte alle kjente og kjære igjen kommer jeg til å savne London-livet med lunsjpauser på stamkaféen, ta tuben til nye spennende steder, alt-mulig-rart markeder, verdens beste bibliotek, Waitrose, frapper fra Starbucks, SOAS hvor absolutt alle uansett klesstil, tro eller land passer inn, og ikke minst alle de fine ansiktene jeg har blitt så vant til å se hver eneste dag.

Uansett, i kveld skal alle sorger og bekymringer drikkes bort og vi skal feire fullført eksamen så det dundrer.

May we sing and dance 'til we lose our minds
We are only young if we seize the night
Tonight we own the night

1 kommentar:

  1. Ta det med ro - gjør som oss: en uke i London hvert år! Da holder du akkurat abstinensen i sjakk! Pass på at du får med deg "Miss Saigon" før du drar! Gratulerer med vel overstått eksamen!

    SvarSlett