mandag 9. juni 2014

Summer in London

Jeg føler at jeg fortsatt prøver å komme meg etter forrige ukes eksamensfeiring(er). Herregud for en syk kveld vi hadde på onsdag.  Student Union på SOAS har planlagt avslutningsfest i mange måneder, leid digert lokale og solgt billetter i ukesvis. Det var skikkelig hypet opp og alle gledet seg. Og det startet veldig bra. Vi dro først til skolen hvor det var et band som spilte, og etterhvert dro vi videre til dit hvor vi skulle være mens bandet spilte trommer hele veien og vi gikk i tog etter. Folk tittet ut av vinduene sine, vinket og tok bilder. Var utrolig morsomt og må ha vært litt av at syn der vi gikk flere hundre mennesker midt i veien og lagde skikkelig leven. Men tror dere ikke at strømmen gikk i hele området og hele festen ble avlyst?! Vi var jo så klart skuffet, men jeg kan ikke en gang se for meg hvor skuffet de må ha vært de som har planlagt og styrt med dette i lang tid. Men man får jo ikke mer gøy enn man lager selv, og vi hadde en veldig bra kveld likevel. 

Nå har jeg fått besøk av Karen som kom i går. I dag har vi vært innom skolen min, og så tok vi en tur på British Museum. 





På SOAS-biblioteket 


Planen resten av uken er å være litt turister og vise henne alle favorittstedene mine før vi fly hjem på lørdag. Under en uke igjen i London. Noen stopp tiden!

1 kommentar: