onsdag 3. mai 2017

Hong Kong Park

Jeg har en greie for parker. Det var noe av det beste jeg visste med å bo i London, det var alltid en eller annen park å gå i. Her i Hong Kong er det så ekstremt folksomt og travelt overalt man går, at det alltid er litt ekstra deilig å finne en park å rusle i, se på dyrene, ta bilder, og puste litt frisk luft. Etter å ha vært på the Peak, tok vi turen innom Hong Kong Park som er en helt enorm park med masse blomster, trær og dyreliv.











Rett ved siden av ligger Hong Kong Zoological and Botanical Gardens, som faktisk er en av verdens eldste zoologiske og botaniske sentre. Her er det enda flere dyr og planter.






Planen var egentlig å dra videre til New Zealand i går, men noen ganger går ikke ting helt som planlagt. Som f.eks når universet hiver visumproblemer på deg og tvinger deg til å utsette flybilletten med to uker. Jeg har heldigvis ingen ting i mot å bli lengre i HK da jeg fortsatt har mye jeg har lyst til å se og gjøre.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar