onsdag 2. april 2014

on the road again

Da var sekken min (nesten) pakket og klar for avreise i morgen! Vi reiser først til York, og deretter til Edinburgh på fredag. Gleder meg til å se noen nye byer og ikke minst et nytt land!


OG jeg har kjøpt meg sekk! (fornøyd mamma?)



Tenkte jeg skulle legge litt penger i den slik at jeg har den en stund, så brukte lang tid på å bestemme meg. Bestemte meg til slutt for merket Herschel Supply i modellen Pop Quiz. Den har mange lommer så jeg kan organisere krimskramset mitt, pluss en egen polstret lomme for PCen. Hoho nå gleder jeg meg til å gå på skolen på mandag!
Happy camper

Men først York og Edinburgh! Tjohei!

2 kommentarer:

  1. Flott sekk! ☺ God tur. Gleder meg til referat og bilder fra turen. Klem fra Mamma

    SvarSlett
  2. Sekken var veldig fin, og jeg gleder meg også til referat fra turen=D

    SvarSlett