lørdag 26. april 2014

My crib

Jeg har hatt fullt opp med essays de siste ukene og har egentlig ikke gjort annet enn å sitte på biblioteket og skrive. Lite nytt å meddele med andre ord. Har vært litt stresset.


Jeg satt og tenkte at det må jo ha tatt år og dag å skive oppgaver før i tiden uten internett, når man måtte slå opp alt av informasjon i historiebøker og leksikon isteden for å google alt på tre sekunder. Så kom jeg på at det må jo ha gått tjue ganger RASKERE uten internett og uten å skulle sjekke facebook, youtube og buzzfeed flere ganger om dagen.

Leverte siste essay igår og idag har jeg sovet lengeee og bare slappet av. Har bestemt meg for å ta en pause denne helgen og legge structural adjustment programmes, kolonitiden og NGOer til side og la hodet koble av. Tok en tur ut, var innom skolen for å levere noen bøker og måtte kjøpe inn litt nødvelndigheter (hvis du vil kalle sushi og ny marscara nødvendig).

Nå har jeg ryddet rommet så her kommer en liten omvisning i casa de Heidi. Ikke store plassen og ikke nytt og moderne, men jeg trives veldig godt, og har gjort det ganske trivelig. Det er teppegulv, noe jeg har ønsket meg hele livet og nå har jeg endelig innsett hvor upraktisk det er.


Han som oppfant to kraner fortjener en medalje i idioti. 

Jeg tar rollen som engelskmann veldig seriøst 
Utsikten min, og min døende potteplante

Gangen til høyre, klesskapet til venstre og baderomsdøra med Union Jack. 
 I morgen er vi en liten gjeng som stikker en tur til Cambridge. Det gleder jeg meg til.Tar så klart med kamera, så skal blogge bilder når jeg kommer hjem:) Tjallabais!

1 kommentar:

  1. Elsket bildet ditt med at alle eksamene skal komme på samme dag! :-p

    ellers er rommet ditt kjempe koselig! og utsikten var flott! =D

    kos deg i Cambridge!

    SvarSlett