onsdag 27. april 2016

Hei fra Alberta

Nå sitter jeg i Calgary, Alberta. Hadde en flott tur til Toronto og Chicago med bestesvensken. Da vi landet i Vancouver halv tolv lørdag kveld, bar det rett ut på byen for å feire bestesvensken nr 2. Søndag ble brukt til pakking og en siste samling av gjengen før jeg måtte si hadet. Det ble ett tårevått farvel med Vancouver og selv om jeg kommer tilbake til byen for juli, var dette slutten på en del av Canada-eventyret. Nå begynner et nytt ett! Jeg og en venn kjørte fra Vancouver tidlig mandag morgen og nådde Calgary tirsdag kveld. Det var en interessant tur, med flott landskap og endel dyreliv, mest hester og kyr, en bever valtende på motorveien og to bjørner! Har mange bilder som må redigeres, men først skal jeg få lagt ut bilder og oppsummering fra Toronto og Chicago-turen. Er redd for at PC-en min snart tar kvelden, så hvis det blir stille fra denne kanten vet dere hvorfor.


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar