søndag 10. juli 2016

On the road again - Roadtrip del 1: Drumheller

Hei og hopp! PCen min bestemte seg for aa ta ferie samtidig som meg, saa jeg sitter naa paa amerikansk tastatur frem til jeg faar tatt den paa reparasjon i Vancouver. Baer med meg!

Etter at vi forlot Calgary, gikk turen en times tid nordover til Drumheller og det kjente Royal Tyrrell Museum of Palaeontology. Dette er verdens storste dinosaurmuseum!







I Drumheller har de ogsaa verdens storste dinosaur som man kan klarte opp i og staa i kjeften til. Det lyser turister av oss lang vei, men hva gjor vel det naar man har det saa goy??

Etter en natt i Drumheller dro vi videre mot Edmonton. For vi naadde Edmonton maatte vi saa klart stoppe noen steder langs veien som vekket interessen vaar. Blant annet verdens storte lampe, og en liten by ved navn New Norway.


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar